Anniversary 14th July

Daisypath Anniversary tickers

Buku Pelawat..Sila daftar di sini

Lawatan KKRS ke Simpang Mengayau, Kudat

Dari kiri:- Cikgu Noorali (baju biru) & family, Cikgu Ganit, Cikgu Hellen, Cikgu Joan, Cikgu Kasum, Cikgu Jusmanizal, Ustaz Mizhanis


peace~~


jernih dan suci


Dari kiri:- Cikgu Kasum & Family, Cikgu Lynney & friend



We are here!!


The Tip Of Borneo





Pada 29 sehingga 30 Mei 2010 yang lalu, KKRS SMK Padang Berampah telah mengadakan lawatan ke Tanjung Simpang Mengayau, Kudat. Selain Simpang Mengayau, kami turut melawat Rumah Panjang Rungus, tempat membuat & menjual Gong, Madu dan Kacang. Kami telah menginap di Kudat Golf & Marina Resort selama satu malam sahaja. Sebanyak 11 bilik telah ditempah. Di antara guru yang menyertai lawatan ini ialah En. Rymond Isak Uta (Penolong Kanan Pentadbiran), Cik Ganit Sanai (Penolong Kanan Petang), En. Joshua Tuah (Ketua Bidang Kemanusiaan), En. Noorali (Pengerusi KKRS), En. Jimmy (Timbalan Pengerusi KKRS), Cik Lynney (Audit Dalaman KKRS), Cik Siti Aminah (Bendahari KKRS), En. Mohd Jusmanizal (Setiausaha KKRS), Cik Hasniah, Ustaz Mizhanis, Cik Siti Ganah, Pn. Hellen, Pn Kasum dan Cik Joan.


KKRS mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru dan peserta kerana memberikan kerjasama yang baik. Sekalung penghargaan untuk semua pihak yang membantu dan terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan lawatan ini. Saya selaku Penyelaras Program memohon ampun dan maaf sekiranya ada tersalah kata mahupun perbuatan yang tidak menyenangi hati sepanjang lawatan ini. TERIMA KASIH.


0 comments: